اتوبار و باربری تاج

شرکت حمل و نقل شهری و اسباب کشی در تهران

اتوبار و باربری تاج

شرکت حمل و نقل شهری و اسباب کشی در تهران

بسته بندی وسایل شکستی

بسته بندی لوازم شکستنی

یکی از مهمترین مسائلی که هنگام اسباب کشی باید به آن پرداخته شود بسته بندی ظروف و وسایل شکستنی است. بخصوص ظروف کریستالی که از نظر مالی گران قیمت و ارزشمند هستند.


بسته بندی ظروف و لوازم شکستنی

هیچ چیز بدتراز این نیست که هنگام اسباب کشی ناگهان صدای شکستن ظروف چینی و کریستال به گوش برسد. خستگی ، اضطراب و ... و حالا خسارت مالی و دوباره خرید ظروف جدید !.حتما برای انتخاب ظروف شکسته شده کلی وقت و سلیقه بخرج داده اید.

توصیه های باربری کاج را بکار ببندید و لوازم خود را نجات دهید

برای بسته بندی ظروف چینی ، شیشه ای ، کریستال و در کل تمامی وسایل شکستنی حتما از ضربه گیرها استفاده کنید.

ساده ترین ابزار برای جلوگیری از شکستن چنین وسایلی روزنامه و کاغذ پیچ کردن است اما بهتر است از نایلیونهای حبابدار استفاده کنید. حبابهای موجود در آنها جلوی ضربه و درنهایت خسارات احتمالی را خواهد گرفت. استفاده از پوشال را نادیده نگیرید.

شرایط اسباب کشی واقعا کسالت آور و خسته کننده است و کافیست یک لحظه مراقب جلوی پای خود نباشید و یک فاجعه صورت بگیرید. در صورت بسته بندی لوازم منزل بصورت صحیح مطمئن باشید حتی اگر جعبه از ازیک متری و چه بسا بیشتر سقوط کند آسیبی به وسایل شما وارد نخواهد آمد.

نایلون حبابدار

حباب های تشکیل دهنده نایلونهای حبابدار متفاوت است و معمولا برای وسایل خانه و شکستنی از نایلونهایی با قطر حباب 10 میلی متر استفاده میکنند. البته باید دقت شود که از نایلونهایی استفاده شود که حبابهای آن به آسانی ترکیده نشوند و به اصطلاح نایلون ها دارای تراکم خوب و بالایی باشد.

اتوبار کاج اسباب کشی خوبی و موفقی را برای شما آرزو میکند

...........................................................................
منبع :بسته بندی لوازم شکستنی

تعرفه باربری در تهران ،قیمت باربری

هزینه باربری و اسباب کشی در تهران

تعرفه باربری تحت تاثیر عوامل و پارامترهای متعددی میباشد و نرخ ثابت و مشخصی برای اسباب کشی وجود ندارد. چرا که شرایط و زمان اسباب کشی بسیار متفاوت میباشد. در این یادداشت کوتاه مهمترین موارد اثرگذار در قیمت باربری و اسباب کشی بیان شده است.

قیمت و تعرفه اسباب کشی در تهران

روزانه صدها و شاید هزاران اسباب کشی در تهران صورت میگیرد اما چرا نرخ مشخص و ثابتی برای یک اسباب کشی وجود ندارد. در زیر به بررسی موارد تاثیر گذار در قیمت اسباب کشی و هزینه باربری پرداخته شده است.

عوامل موثر در هزینه باربری

زمان اسباب کشی : هر چه مدت زمان اسباب کشی طولانی تر باشد هزینه آن افزایش خواهد یافت. معمولا شرکتهای باربری زمانی حدود 3 ساعت را برای یک اسباب کشی در نظر میگیرند و قیمت پیشنهادی را بر پایه 3ساعت اعلام میکنند.

حجم بار : حجم بار اگر چه یک عامل مستقیم در تعیین قیمت اسباب کشی و باربری محسوب نمیشود ولی در مدت زمان اسباب کشی بسیار موثر است.

وسایل سنگین : حمل و جابجایی وسایل سنگین مانند تردمیل، ساید بای ساید، گاوصندوق، پیانو و مواردی از این قبیل بصورت جداگانه محاسبه میشود.

بسته بندی اثاثیه : اگر بسته بندی اثاثیه خود را به شرکتهای باربری بسپارید بسته به حجم بار و لوازم مصرف شده قیمت اسباب کشی را افزایش خواهد داد.

طبقه به طبقه : اسباب کشی از طبقات پایین به پایین هزینه کمتری نسبت به طبقات بالایی دارد و این موضوع کاملا طبیعی است چون زمان اسباب کشی نسبت مستقیمی با این مورد خواهد داشت. همچنین جابجایی وسایل سنگین اجرت بیشتری را شامل میشود.

شرایط اسباب کشی : در برخی از اسباب کشی ها شرایط خاصی حاکم است . به عنوان مثال راهروهای بسیار باریک، فاصله ماشین باربری تا محل بارگیری و تخلیه ( به علت شرایط خیابان و کوچه - باریک بودن کوچه و ... که یاعث میشوند فاصله ماشین باربری تا محل افزایش یابد ) در تعیین قیمت باربری موثر است.

منبع: اتوبار و  باربری طلایی تهران-تعرفه اسباب کشی