اتوبار و باربری تاج

شرکت حمل و نقل شهری و اسباب کشی در تهران

اتوبار و باربری تاج

شرکت حمل و نقل شهری و اسباب کشی در تهران

نحوه اثاث کشی

هر جعبه را به محض ورود به منزل ازکارگر خدماتی بخواهید  در بخش مربوط به خود قرار دهد.نحوه اسباب کشی  و قرار دادن اثاث در جای خود زمان جابجای را کوتاه و اسباب کشی را آسان می کند .مثلا جعبه ای را که مربوط به اتاق خواب است درون اتاق دیگر باز نکنید چون ساعت ها مشغول جمع کردن و انتقال دوباره آن می شوید. جهت بسته بندی لوازم می توانید از یک شرکت خدماتی ،  نیروی نظافتچی خانم بگیرید تا لوازم را شسته و تمیز کرده و بعد بسته بندی کنند.


 

اثاث کشی

به هنگام اثاث کشی، وسایل چوبی دارای گوشه های زاویه دار مانند میزها، بیشتر در معرض صدمه قرار می گیرند. لذا برای مراقبت و نگهداری از این قبیل لوازم چوبی، ابتدا روی زوایا را با پلاستیک حباب دار و یا حتی پلاستیک ساده یا روزنامه پوشانده سپس لایه دیگری از مقوای ضخیم بر روی پوشش قبلی قرار دهید. برای این منظور از چسب های محکم نواری استفاده کنید.

توجه: هنگامی که برای محکم کردن پوشش های حفاظتی برای لوازم، چسب های نواری را به کار می برید، مراقب باشید که چسب به طور مستقیم با سطح لوازم چوبی تماس پیدا نکند.

  

به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه صدمه ای برای رنگ و روکش چوب و پایه صندلی ها و به طور کلی مبلمان نیز از روزنامه های باطله، پارچه یا پلاستیک استفاده کنید. به این ترتیب که آنها را به صورت چند لایه به دور محل مورد نظر بپیچید.

به هنگام اثاث کشی بسته بندی لوازم و خرده ریزهای شکستنی می توانید از لباس های نخی منزلتان نیز استفاده کنید.جابجایی اثاث شرکت آدا

در جابجایی اثاث  اگر مبلمان شما دارای روکش پارچه ای است، به هنگام اثاث کشی همه مبل ها را با روکش مخصوص شان پوشانده و سپس حمل کنید.

 جعبه های بزرگ را تنها با کتاب و لوازم سنگینی مانند آن پر نکنید زیرا حمل آن برای باربران بسیار مشکل خواهد بود، بنابراین نیمی از آنها را با کتاب و نیمی دیگر را با خرده ریزهای دیگر پر کنید.

به هنگام اثاث کشی برای حمل گیاهان به خصوص گلدان های بزرگ و سنگین ، چاره ای به جز جا به جایی به همان صورت موجود نیست ولی در مورد گلدان های کوچک، می توانید مجموعه ای از آنها را در یک جعبه محکم مقوایی، چوبی یا پلاستیکی قرار داده و در داخل هریک از گلدان ها، چوبی به بلندی ارتفاع بلندترین گیاه مجموعه فرو کنید. سپس کیسه زباله ای بزرگ و یا پلاستیکی نازک را بر روی سطح دهانه و طرفین جعبه و همچنین پایه های چوبی فرو رفته در گلدان ها قرار داده و با چسب محکم کنید( منافذی را برای تنفس گیاه باقی بگذارید.)


جابجایی اثاثیه

به هنگام جابجایی اثاثیه لباس های آویز را با همان چوب لباس به صورت مجموعه ای در یک پلاستیک بزرگ و یا در میان یک ملافه پیچیده و حمل کنید.

 وسایل داخل دراور را حتما خالی کنید و در جعبه یا نایلونهای ضخیم قرار دهید.


چون با وجود اینکه شما کشوها را به بدنه چسب زده اید ممکن است هنگام حمل کارگران دراور را سرو ته کنند و وسایل ریز از قسمت داخل آن به بیرون بریزد.

 برای جابجایی اثاثیه  لوازم صوتی و تصویری از جعبه های مخصوص آنها و یا یک جعبه دیگر با بسته بندی محکم در محل های حساس مانند شیشه تلویزیون یا مانیتور کامپیوتر استفاده کرده و در صورت امکان با وسیله نقلیه شخصیتان حمل کنید.

به هنگام جابجایی اثاثیه منزل مبلمان پارچه ای  با رنگ های روشن را با سلفون بسته بندی کنید تا در هنگام جابجایی کثیف نشوند.


همچنین وسایل سنگین را کف کارتن قرار داده و وسایل سبک‌تر را بالاتر بگذارید.


در جابجای اثاث لوازم ضروری را که در طول اسباب کشی و روزهای جابه جایی نیاز دارید در دسترس قرار دهید ، مانند پوشاک، لوازم بهداشتی وغیره.

یخچال را حتما کاملا خالی کنید وقبل از جابجایی اثاث بستهای آب و برق آن را جدا کرده و قسمتهایی که از آن جدا می شوند مانند قسمت زیر آبسرد کن را جدا کرده و داخل یخچال بچسبانید.اگر احتیاج به باز شدن درب آن باشد با نفرات جابجایی هماهنگ کنید تا این کار را برای شما انجام دهند.

وسایلی را که ممکن است زودتر احتیاج پیدا کنید مانند حوله مسواک و لباسهای دم دستی  را میتوانید در ساک دستیان قرار دهید و با خود به خانه جدید ببرید.وبعد از جابجای اثاث دنبالش نگردید .


لوسترها را بهتر است داخل کارتن های اندازه خود قرار دهید وگرنه لااقل دور شاخه های آنها را با پارچه یا روزنامه بپیچید و در آخر با یک ملافه بغچه مانند آنها را ببندید و تمام قسمتهایی که می توانید از آن جدا کنید تا مطمئن شوید قطعه ای در جابجایی جا گم نشود.


از نیرو بخواهید کمدها و بوفه را کاملا خالی کنید.طبقات آن ها را جدا کند.طبقه های شیشه ای را روی هم گذاشته و بچسباند.سپس یک ورقه کارتن در دو سمت آنها گذاشته )یا  نایلون حبابدار) دوباره با چسب محکم بپیچید. و کلیه کلیدهای بوفه و کمد را از روی آنها بردارید تا در هنگام جابجای اثاث در داخل قفل نشکنند.


شعله های اجاق گاز را از روی آن برداشته و جداگانه به هم نوارپیچ کنید.و درب شیشه ای اجاق گاز را محکم به آن چسب بزنید.درب فر را نیز محکم ببندید.سیم اجاق گاز و ماشین لباسشویی و لوازم برقی را طوری جمع کنید و چسب بزنید که روی سطح آن نباشد و در پشت وسیله قرار گیرد.


 نیروی اسباب کشی تا حد امکان هیچ وسیله ای را - اعم از بزرگ یا کوچک - بدون جعبه و یا لااقل بسته بندی و ایجاد پوشش با مقوا و یا هر چیز دیگری مانند آن جابه جا نکند؛ زیرا قرار گرفتن آنها به خصوص لوازم بزرگ در کنار هم در وسیله نقلیه مخصوص اسباب کشی بدون هرگونه پوششی ، احتمال آسیب رسیدن به ظاهر وسایل را افزایش می دهد.جابجایی اثاث شرکت آدا


کلیه اسباب و اثاثیه خانه، حتی لوازمی که در محل قبلی همواره در جعبه های مخصوص بسته بندی بوده اند را باز کرده و پس از تمیز کردن و زدودن خاک و غبار و بازدید آنها ( به لحاظ وجود حشراتی مانند سوسک و غیره) به طور مجدد بسته بندی کرده و به محل جدید حمل کنید. زیرا ممکن است در غیر این صورت، با همه تمهیداتی که برای مبارزه با حشرات در خانه جدید اندیشیده اید، حشرات و یا تخم آنها را از طریق وسایل به این محل منتقل کنید.


محتوای هر بسته و جعبه را با ماژیک روی آن بنویسید. به این ترتیب هنگام جابه جایی می دانید که کدام جعبه به آشپزخانه، کدام یک به اتاق خواب و کدام یک به اتاق نشیمن باید منتقل شود.

پیش از اسباب کشی به محل جدید، آنجا را به طور کامل تمیز کرده ، سپس سمپاشی کنید. به این ترتیب با وجود هر نوع حشره احتمالی مبارزه می شود.