اتوبار و باربری تاج

شرکت حمل و نقل شهری و اسباب کشی در تهران

اتوبار و باربری تاج

شرکت حمل و نقل شهری و اسباب کشی در تهران

تعرفه باربری در تهران ،قیمت باربری

هزینه باربری و اسباب کشی در تهران

تعرفه باربری تحت تاثیر عوامل و پارامترهای متعددی میباشد و نرخ ثابت و مشخصی برای اسباب کشی وجود ندارد. چرا که شرایط و زمان اسباب کشی بسیار متفاوت میباشد. در این یادداشت کوتاه مهمترین موارد اثرگذار در قیمت باربری و اسباب کشی بیان شده است.

قیمت و تعرفه اسباب کشی در تهران

روزانه صدها و شاید هزاران اسباب کشی در تهران صورت میگیرد اما چرا نرخ مشخص و ثابتی برای یک اسباب کشی وجود ندارد. در زیر به بررسی موارد تاثیر گذار در قیمت اسباب کشی و هزینه باربری پرداخته شده است.

عوامل موثر در هزینه باربری

زمان اسباب کشی : هر چه مدت زمان اسباب کشی طولانی تر باشد هزینه آن افزایش خواهد یافت. معمولا شرکتهای باربری زمانی حدود 3 ساعت را برای یک اسباب کشی در نظر میگیرند و قیمت پیشنهادی را بر پایه 3ساعت اعلام میکنند.

حجم بار : حجم بار اگر چه یک عامل مستقیم در تعیین قیمت اسباب کشی و باربری محسوب نمیشود ولی در مدت زمان اسباب کشی بسیار موثر است.

وسایل سنگین : حمل و جابجایی وسایل سنگین مانند تردمیل، ساید بای ساید، گاوصندوق، پیانو و مواردی از این قبیل بصورت جداگانه محاسبه میشود.

بسته بندی اثاثیه : اگر بسته بندی اثاثیه خود را به شرکتهای باربری بسپارید بسته به حجم بار و لوازم مصرف شده قیمت اسباب کشی را افزایش خواهد داد.

طبقه به طبقه : اسباب کشی از طبقات پایین به پایین هزینه کمتری نسبت به طبقات بالایی دارد و این موضوع کاملا طبیعی است چون زمان اسباب کشی نسبت مستقیمی با این مورد خواهد داشت. همچنین جابجایی وسایل سنگین اجرت بیشتری را شامل میشود.

شرایط اسباب کشی : در برخی از اسباب کشی ها شرایط خاصی حاکم است . به عنوان مثال راهروهای بسیار باریک، فاصله ماشین باربری تا محل بارگیری و تخلیه ( به علت شرایط خیابان و کوچه - باریک بودن کوچه و ... که یاعث میشوند فاصله ماشین باربری تا محل افزایش یابد ) در تعیین قیمت باربری موثر است.

منبع: اتوبار و  باربری طلایی تهران-تعرفه اسباب کشی