اتوبار و باربری تاج

شرکت حمل و نقل شهری و اسباب کشی در تهران

اتوبار و باربری تاج

شرکت حمل و نقل شهری و اسباب کشی در تهران

حمل اثاثیه و چیدمان آنها در منزل و یا دفتر کار

حمل اثاثیه و چیدمان آنها در منزل و یا دفتر کار

حمل اثاثیه اولین گام جابجایی است. 

حمل اثاثیه یکی از مهم ترین اقدماتی است که در جابجایی و اسباب کشی باید بدان پرداخته شود. زمانی که قصد داشته باشیم محل زندگی یا کار خود را عوض کنیم نیاز داریم تا اثاثیه خود را به شیوه ای امن و آسان به محل جدید انتقال دهیم. اما حمل اثاثیه سختی ها و مشکلات خاص خود را دارد . اگر این روزها در تدارک اسباب کشی هستید می توانید نگاهی به این مقاله بیندازید تا بتوانید تا حدودی از این مشکلات و سختی ها کم کنید.

شکستنی ها و وسایل حساس

بسته بندی وسایل حساس و حمل شکستنی هابسیار مهم است.

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که به خصوص خانم ها در اسباب کشی و حمل اثاثیه دارند نحوه جابجایی وسایل حساس و شکستنی است. در اسباب کشی باید برای تک تک وسایل تان برنامه ریزی مناسب داشته باشید. اگر می خواهید بدون تلفات و خسارت کار حمل اثاثیه و اثاث کشی را انجام دهید باید روی بسته بندی وسایل تان به خصوص شکستنی ها دقت زیادی داشته باشید.

حمل اثاثیه شامل حمل وسایل شکستنی و حساس نظیر

انواع ظروف کریستال و چینی

انواع لوازم تزئینی

انواع مجسمه ها

آینه ها

ظروف عتیقه

وسایل داخل بوفه ها

تابلوها و دیوار کوب ها

وسایل الکترونیکی حساس مثل تلویزیون LED و LCD

میزهای تلویزیون

مبلمان و میزهای نهارخوری

گلدان های گل و گیاهان حساس

می باشند.

این ها از وسایل حساس و گرانقیمتی است که باید به صورت بسیار مناسب بسته بندی شوند تا  هنگام اسباب کشی آسیب نبینند. بهترین اقداماتی که می توانید برای بسته بندی وسایل حساس درحمل اثاثیه خود انجام دهید را در زیر برای شما شرح می دهیم.

حمل اثاثیه مختلف در کارتن های حمل بار

در حمل اثاثیه حساس از کارتن های محکم و مقاوم که بتوانید وسایل شکستنی را درون آنها جای دهید استفاده کنید. کف کارتن ها را حتما با چسب محکم ببندید تا هنگام جابجایی باز نشود. توصیه می کنیم برای بسته بندی وسایل ارزشمند از کارتن حمل بار که توسط شرکت های باربری  ارائه می شود استفاده نمایید.  این کارتن ها مخصوص بسته بندی و اسباب کشی است و از مقاومت بالایی برخوردار است. کارتن های بسته بندی مناسب حمل اثاثیه که امروزه در بازار وجود دارد به صورت 5 لایه است و مناسب بسته بندی وسایل حساس و شکستنی می باشد. این کارتن ها همچنین در اندازه های مختلف تولید می شوند. اگر به وسایل بسته بندی در حمل اثاثیه نیاز پیدا کردید می توانید با شرکت های باربری تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح نمایید.

محافظت از وسایل حساس هنگام بسته بندی

قبل از حمل اثاثیه گرانبها و حساس نیاز است که آنها را با وسایل مختلف مثل کاغذ به خوبی بپوشانیم. کاغذ پیچ کردن شکستنی ها بسیار مهم است. قبل از قرار دادن این وسایل داخل جعبه حتما آنها را لای کاغذ باطله , روزنامه , پارچه و یا لباس های کهنه بپیچید تا در در صورت تکان خوردن آسیب نبینند. به جای این وسایل می توانید از پلاستیک های حباب دار استفاده نمایید.

در حمل اثاثیه و بسته بندی لوسترهای خانه بهتر است اول لامپ های لوستر را جدا کنید. این لامپها را جداگانه کاغذ پیچ کنید و درون کارتن قرار دهید. خود لوستر را نیز به همین ترتیب بست بندی نمایید. تابلوهای مختلف را در حمل اثاثیه با استفاده از مقوای ضخیم یا یونولیت ثابت کنید و آن را با پلاستیک حباب دار یا کاغذ به خوبی بپوشانید. شیشه های رومیزی را با چسب به صورت ضربدری چسب بزنید و آنها را را لای کاغذ , پارچه یا پلاستیک های حباب دار قرار دهید و هنگام چیدمان در ماشین اسباب کشی آنها را در جایی قرار دهید که ضربه یا تکان به آنها وارد نشود.

دقت در بسته بندی و حمل اثاثیه

در جابجایی و حمل اثاثیه  و لوازم برقی و حساس  بهتر است لوازم برقی را در جعبه های خودشان بسته بندی کنید و از یونولیت و فوم در بسته بندی این گونه لوازم استفاده کنید. در حمل اثاثیه و جابجایی مبلمان و میز نهارخوری و صندلی های آن ، آنها را نیز به خوبی با سلفون و یا پارچه بپوشانید زیرا خراش برداشتن این وسایل برای شما مشمول هزینه خواهد شد.

برای حمل گلدان های گل در حمل اثاثیه بهتر است دو ساعت قبل اثاث کشی آن ها را آب دهید تا کمی تر باشند. می توانید از یک میله چوبی یا فلزی برای استحکام بیشتر گل و گیاه در کنار آن قرار دهید و با نخ یا طناب گیاه را به میله ببندید. در هنگام حمل نیز در ماشین اسباب کشی آنها را به جایی ببندید تا از تکان خوردن و افتادن آن ها پیشگیری شود. مواظب باشید چیزی روی گلدان های گل نیفتد.

برای بسته بندی آینه لبه های تیز آن را با کاغذ باطله و پلاستیک هاب حباب دار بپوشانید. سپس روی آن را کاعذ یا پلاستیک های حباب دار بکشید. روی هر جعبه با ماژیک علامت بگذارید. جعبه های حاوی شکستنی را با برچسب شکستنی مشخص نمایید. در حمل اثاثیه اگر اشیای گرانقیمتی دارید بهتر است آن را با وسیله شخصی تان جابجا کنید و به دست کارگران نسپارید.

باز کردن وسایل بسته بندی شده در خانه جدید

از نکات مهم در حمل اثاثیه باز کردن بسته بندی ها در خانه جدید است.

برای چیدمان دوباره وسایل باید بسته بندی ها را دوباره باز کنیم و وسایل را در جای مخصوص خود قرار دهیم. اگر کارتن های بسته بندی را به خوبی برچسب گذاری کرده باشیم باز کردن آنها کار آسانتری خواهد بود. زیرا می دانیم هر کارتن مربوط به کدام بخش از منزل است. توصیه می کنیم اول کارتن های مربوط به آشپزخانه را باز کنید و آنها را در جای خود در کابینت ها قرار دهید. بهتر است وسایل تزئینی داخل بوفه ها و دکورها را به مرحل آخر موکول نمایید. کارتن های این وسایل را در جای امنی قرار دهید و پس از چیدمان کلی وسایل اقدام به باز کردن آنها نمایید. زیرا چیدمان آنها نیاز به حوصله و دقت کافی دارد و در این زمان که شما خسته هستید این کار توصیه نمی شود.

قبل از بردن وسایل به خانه جدید و حمل اثاثیه به آنجا حتما آن جا را از نظر نظافت مورد بررسی قرار دهید و خانه جدیدتان را تمیز کنید. می توانید از آشپزخانه شروع کنید تا در چیدمان همه کابینت ها و قسمت های مختلف خانه تمیز باشد و نیازی به تمیز کردن در زمان اسباب کشی و حمل اثاثیه نباشد. در این صورت پس از اسباب کشی و حمل اثاثیه با خیال راحت می توانید نسبت به چیدمان اثاثیه خود  اقدام نمایید. برای باز کردن جعبه ها وسایلی مثل

چاقو

قیچی

پیچ گوشتی

میخ و چکش

و سطل زباله

را در کنار دست خود داشته باشید.

خدمات حمل اثاثیه در شرکت های باربری

برای حمل اثاثیه منزل و محل کار خود می توانید از شرکت های باربری کمک بگیرید.

این شرکت ها در حمل اثاثیه تخصص دارند.

و در بسته بندی لوازم حساس و شکستنی تجهیزات کافی به کار می برند.

تجهیزات بسته بندی و اسباب کشی در اطلس بار

این تجهیزات شامل

کارتن های حمل بار و حمل اثاثیه

پلاستیک های حباب دار

چسب پهن ومحکم

ماژیک و برچسب برای علامت گذاری کارتن ها

کارتن رگال دار

ماشین های اسباب کشی مخصوصحمل اثاثیه

انواع ضربه گیر و فوم ضد ضربه و ...

بابل رپ و استرچ رپ

پکیج های بسته بندی

پتو و موکت

تجهیزات حمل بار سنگین

می باشد.

چیدمان وسایل منزل و محل کار شما

از دیگر خدمات برخی شرکت های باربری معتبر، چیدمان اثاثیه است.

شرکت های باربری باید در حمل اثاثیه، چیدمان را نیز ارائه نمایند.

کاری که یک اتوبار معتبر به خوبی ارائه می نماید. چیدمان اثاثیه طبق خواست و سلیقه شما انجام می گیرد.